close
تبلیغات در اینترنت

مدیریت فروش چیست و چگونه انجام می شود؟


درباره سايت درباره سايت
انجمن دانشجویان رشته ی مدیریت صنعتی دانشگاه پیام نور زاهدان
سلام به همه ی دوستان.خوشحالم از اینکه به این وبلاگ سر زدید. این یه وبلاگ تخصصی مدیریت صنعتی دانشجوهای مدیریت صنعتی است. البته خوشحال میشیم بقیه مدیریتی های عزیز هم به ما کمک کنند تا وبلاگ پربار تری داشته باشیم.این یه وبلاگ گروهی است و هر کس می تواند مطالب مدیریتی موردنظرش را اینجا قرار بدهد... هر کدوم از دوستان تمایل به همکاری دارند می توانند مطالب موردنظرشون رو به ادرس زیر ایمیل کنند تا با نام خودشون در وبلاگ قرار داده بشود... با تشکر:مدیر انجمن modiriat.sanati@yahoo.com

موضوعات موضوعات

مدیریت صنعتی و پیام نور

همه چیز در مور مدیریت صنعتی

پیام نور شگفت انگیز

اخبار انجمن ودانشگاه

برنامه امتحانات

برنامه کلاسها

اخبار پیام نور

دانلود

برنامه 9ترمه مدیریت صنعتی

وضعیت منابع درسی

نمونه سوال

کتاب وجزوه

نرم افزار

موضوعات تکمیلی

عمومی

سرگرمی

نکات جالب وآموزنده مدیریتی

سخنان بزرگان مدیریت

عکس مدیریتی وتفسیر آن

بیوگرافی؛تاریخچه ومقاله

مقالات وپایان نامه مدیریت صنعتی

تاریخچه شرکت های بزرگ دنیا

بیوگرافی مدیران برتر

کارشناسی ارشد


آرشيو آرشيو

آذر 1392

بهمن 1391

دی 1391

آذر 1391

آبان 1391

مهر 1391

شهريور 1391

مرداد 1391

تير 1391

خرداد 1391

ارديبهشت 1391

فروردين 1391


دانلود نرم افزارهای کاربردی دانلود نرم افزارهای کاربردی




لینکهای ارتباطی لینکهای ارتباطی

ثبت نام همكار تبليغاتي  سيستم همكاري در فروش و كسب درآمد فروش مشاركتي
ورود به پنل همكاري


لوگو انجمن مدیریت صنعتی لوگو انجمن مدیریت صنعتی



جستجوگر پيشرفته سايت




?
آخرين ارسال هاي انجمن
آخرين ارسال هاي انجمن


مدیریت فروش چیست و چگونه انجام می شود؟


مدیریت فروش چیست و چگونه انجام می شود؟



هدف تمام شرکتهای انتفاعی، افزایش فروش سودآور از طریق ارضای نیازها و خواسته های بازار و مصرف کنندگان در بلندمدت است. مدیریت فروش در رسیدن به این هدف نقش مهمی را در مجموعه فعالیتهای بازاریابی ایفا می کند.

فروشندگان امروز بیش از گذشته قدرتی پویا در دنیای تجارت محسوب می شوند و تلاشهای آنها اثر مستقیم بر فعالیتهای متنوع و مختلف شرکت دارد.آنها محصولات شرکت را به مشتریان معرفی می کنند، سفارشات فروش را که منجر به ارسال محصولات برای مشتریان می شود دریافت می کنند. موقعیت محصولات شرکت را در بازار حفظ می کنند، وضعیت رقبا را ارزیابی می کنند و نهایتاً زمینه های موفقیت و پیشرفت شرکت را فراهم می آورند. شرکتها برای فروش محصولات خود شیوه مناسبی را اتخاذ می کنند. آنها یا از فروشندگان مستقیم خود برای فروش استفاده می کنند و یا برای این منظور از فروشندگان قراردادی استفاده می کنند. در هر دو شیوه، مدیران فروش بایستی مدیریت بر فروش و نیروی فروش را جدی بگیرند...

ادامه مقاله در ادامه مطلب







براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : *

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
نام کاربری :
رمز عبور :



ارسال شده در : سه شنبه 17 بهمن 1391 - توسط : ehsase_dagh82
بازديد : 145 بار دسته بندي : بیوگرافی؛تاریخچه ومقاله نظر دهيد! [ ]

مرتبط باموضوع :


اين نظر توسط ویسی نسب در تاريخ 1391/12/20 و 9:10 دقيقه ارسال شده است

باااااااااااااباااااااااااااا...
نمیخاد مدیریت فروشو تعریف کنی، آخه هر مدیریتیم که بخونی و بدونی از کار مار هیییییییییییچ خبری نیست...!!!!!
اما بازم وااااااااااااااقعا ممنون که اگاهمون کردی، دستت طلا!شکلکشکلک


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
خدمات الكترونيكي سایت دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان

                


    سایت گلستان             گواهی اشتغال به تحصیل         برنامه کلاسی 




             

       راهنمای دانشجو                   منابع                          دریافت فروم



دانلود نمونه سوال همراه پاسخنامه دانلود نمونه سوال همراه پاسخنامه


نیمسال اول 90-89

نیمسال دوم 90-89

تابستان 90

*************

نیمسال اول 91-90

نیمسال دوم 91-90


مسئول انجمن مسئول انجمن

آقای سالارزایی



منابع منابع











بک لينک بک لينک